Служба за привреду (канцеларија бр. 23) обавља послове који се односе на:
- пружање услуга привредним субјектима у поступку регистрације радњи и предузећа, на основу Споразума који је град Крушевац закључио са Агенцијом за привредне регистре (врши пријем докуменатације и прослеђује их АПР-у);
-вођење архиве о историјским подацима привредних субјеката и издавање потврда и уверења за упис радног стажа предузетника које је водила ова служба до 31.12.2005. године;
- врши категоризацију угоститељских објеката (разврставање угоститељских објеката за смештај, врсте кућа , апартман, соба и сеоских туристичких домаћинстава у категорије), евиденцију категорисаних објеката и друге поверене послове у складу са Законом о туризму;
-припрема Програм развоја града на основу предлога јавних предузећа, установа и месних заједница,
- прати рад привредних субјеката на територији града Крушевца;
- израђује базe података привредних субјеката;
- прати рад и припрема актe у вези са радом Туристичке организације, Бизнис инкубатора и Ветеринарске станице;
- ради на издавању радних књижица и уверења( шалтер сала-канцеларија бр.31) и обавља послове на регистровању Уговора о раду са кућним и помоћним особљем ван просторија послодавца;
- обавља и друге пославе из области за коју је основана.
Шеф службе: Горан Томић
Канцеларија: 23, зграда ГУ
Контакти:
Телефон: +381 37 414723
Фаx: +381 37 430332
E-mail: Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели