Вечерас је одржана 4. ванредна седница Градског штаба за ванредне ситуације. Седницом је председавала градоначелник Јасмина Палуровић.
На основу Упозорења Сектора за ванредне ситуације МУП-а РС, бр. 642/2019 од 31.07.2019. године, a у складу са Законом о смањењу ризика од катастрофа и управљању ванредним ситуацијама Члан 43., Члан 44., тачка 2 (Службени гласник РС бр.87/2018) и Пословника о раду Градског штаба за ванредне ситуације Града Крушевца члан 7, сазвана је ова седница.
На седници је разматрано стање објеката, инфраструктуре и друге настале штете услед невремена 02. и 03.08.2019. године
Надлежна служба Одељења за послове одбране и ванредне ситуације је проследила и телефонски обавестила чланове, организације, установе, привредне субјекте о Упозорењима од 01.08. и 02.08.2019. године, са обавештењем да се све активности на терену, ускладе са најављеним временским условима.
По овом извештају налаже се свим субјектима да прате упутства надлежних метеролошких и државних служби око најављених временских непогода до 05.07.2019. године и са њима ускладе своје активности.
На седници донети су следећи закључци:
- Приправност свих субјеката на територији Града Крушевца који учествују у заштити и спасавању. Рок Одмах.
- Сва Јавна комунална предузећа на територији Града Крушеваца да наставе са ангажовањем потребног људства и механизације, за отклањање последица невремена. Рок Одмах.
- Градски штаб за ванредне ситуације предлаже Градоначелнику Града Крушевца да одобри додатна новчана средства из текуће резерве, буџета Града Крушевца, како би се што пре отклониле последице невремена.
- Налаже се Одељењу за послове одбране и ванредне ситуације да настави са редовним информисањем о временској прогнози у сарадњи са медијима.
- Обавезују се руководиоци у јавним предузећима, установама, школама и вртићима да наставе са обиласком објеката и уочене недостатке отклоне и обавесте надлежне службе
- Појачати надзор и контролу над привредним субјектима који раде са опасним материјама – производња, складиштење и трговина
- Градски Штаб за ванредне ситуације ће преко надлежних Одељења Градске управе наложити председницима Скупштина станара и професионалним управницима да изврше ванредну проверу свих заједничких делова зграда – кровови, степеништа, светларници, подруми, фасаде, тавански простори, олуци...